Известие

Collapse
No announcement yet.

Разтракана Алфа 156 1,6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разтракана Алфа 156 1,6

    За 4 месеца си мислех че съм минал през Ада с тая Алфа но явно съм грешал имало и още...Та значи реших вчера да покарам малко извън градско Алфонсо и след 50км пробек както си карам със 100км ч. почна да свети чайника за маслото и дюзата,колата изгуби мощтност и почна да трака мотора.Маслото е на 3к ,сменени са за съштия пробег,свещи ,кабели,предница ,задница,гарнитура .....Ходих днес в сервиз и ми съобщиха,че диагнозата е колянов вал,евентуално биели и основни лагери.Когато я карам градско до 2 3к оборота няма проблеми но мотора натоварили се повече и се разтраква и губи мощт.Сега на къде ?? Нов мотор , за скраб ,ремонт на текущия мотор или смяна с по голям мотор ако е възможно. Съмнението за диагнозата от сервиза пак си остава .

  • #2
    Принципно това е диагнозата - светне ли лампата за основния ремонт, рядко има изключения.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Сега званях на някакав италиаски сервиз в София.Предлагат ми мотор на 64 000 км. уж с гаранция за 1000 лв с монтажа.Доста е ....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от 4ofito Покажи съобщение
        Сега званях на някакав италиаски сервиз в София.Предлагат ми мотор на 64 000 км. уж с гаранция за 1000 лв с монтажа.Доста е ....
        Отремонтирай собственият си мотор. Поне ще знаеш със сигурност, че е читав и ще изкара дълго. Нямаш гаранция на колко уморен мотор ще попаднеш. Успех колега!
        АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
        FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от 4ofito Покажи съобщение
          За 4 месеца си мислех че съм минал през Ада с тая Алфа но явно съм грешал имало и още...Та значи реших вчера да покарам малко извън градско Алфонсо и след 50км пробек както си карам със 100км ч. почна да свети чайника за маслото и дюзата,колата изгуби мощтност и почна да трака мотора.Маслото е на 3к ,сменени са за съштия пробег,свещи ,кабели,предница ,задница,гарнитура .....Ходих днес в сервиз и ми съобщиха,че диагнозата е колянов вал,евентуално биели и основни лагери.Когато я карам градско до 2 3к оборота няма проблеми но мотора натоварили се повече и се разтраква и губи мощт.Сега на къде ?? Нов мотор , за скраб ,ремонт на текущия мотор или смяна с по голям мотор ако е възможно. Съмнението за диагнозата от сервиза пак си остава .
          Като видя такива теми, направо се плаша. Интересно ми за да се стигне до такова състояние на такава кола, значи ще е видяла голяма мъка и страшна немарливост от към подръжката. Направо пълен ужас...не-дай си боже никому...


          Comment


          • #6
            Аз не съм немърлив колата я имам от септември и докато попадна в моите ръце веднага вложих много мерак и пари в нея,не съм направил колпромис в нищо но уви ... Италянеца си е свършил работата преди мене

            Comment


            • #7
              Някой може ли да ми каже дали от 1,6 мога да мина 2.0 големи ли са разликите в другите неща и ако ДА какво трябва да се подмени

              Comment


              • #8
                Можеш, ще ти трябва най-малкото мотора с ЕКУ-то и ключа. Съединителя също мисля беше друг. Спирачките и те, макар че на първо време може да си караш и с твойте.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Радиатори,климатици ,тампони на мотора ... може и глупости вече да говоря от нерви.Тези неща дали ще паснат.Под ключ имаш предвид стартера с ключа ?

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от 4ofito Покажи съобщение
                    Радиатори,климатици ,тампони на мотора ... може и глупости вече да говоря от нерви.Тези неща дали ще паснат.Под ключ имаш предвид стартера с ключа ?
                    За да си сигурен иди в някоя автокъща въоръжен с фенерче и поразгледай.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Периферията на мотора би трябвало да стане - радиатори, компресори, серво, алтернатор и т.н. Повечето датчици в зависимост от версията на мотора и ЕКУ-то също.

                      Под ключ имам предвид ключа за палене, който е с чип, вързан с ЕКУ-то. Ако вземеш само ЕКУ, ще трябва софтуерно да му се маха имобилайзера, за да можеш да палиш с твоя ключ.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        голяма занимавка ще е с смяната на мотора аз бих те посъветвал да си оправиш твоя двигател поне после ще знаещ какво караш аз поне така направих беше ми излязла биелата през блока и направо нов блок и цялостно обслужване всичко ми легна около 1200-1300 лв. и чакане на сигменти 1 месец

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от 4ofito Покажи съобщение
                          Когато я карам градско до 2 3к оборота няма проблеми но мотора натоварили се повече и се разтраква и губи мощт.
                          Покарай я още малко с изтропан вал и я хвърли дето хора не минават ..
                          Прави си мотора не е чак такава болка, цени не сравнявай с разни скрапове щото едното няма нищо общо с другото Прави я за 1500лв като хората(грубо, има много неща които се сменят така и така е разпарчетосана) или направо си купувай друга. От др. страна като знам колко хора са доволни от основен ремонт, може да помислиш върху второто .. Абе кофти майна.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Утре почва тотално разглобяване на мотора за да се установи със сигорност какво е положението.Стискайте палци само с биели и основни лагери да се размина

                            Comment


                            • #15
                              Мен лично ме съмнява.Ако не са се качили биелните лагери един на друг най-вероятно биелите ще са здрави,но не се знае лагерите и коляновия вал как са.
                              Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                              Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                              Comment

                              Working...
                              X